De Event Planner Academy is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.
Persoonsgegevens die wij verwerken
De Event Planner Academy verwerkt je persoonsgegevens doordat je gebruik maakt van onze diensten en/of omdat je deze gegevens zelf aan ons verstrekt.
Hieronder vind je een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:
- E-mailadres
- Naam
- Bedrijf
Foto’s & video’s
Onze online sessies worden opgenomen en op onze website geplaatst via Youtube, zodat members deze kunnen bekijken.
Tijdens onze online sessies en evenementen maken we screenshots en sfeerfoto’s. Deze foto’s kunnen worden gebruikt voor publicatie op verschillende mediakanalen zoals Instagram, Twitter, LinkedIn en onze website. Voor individuele foto’s vragen wij altijd eerst toestemming.
Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken
Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 16 jaar. Tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd. We kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder dan 16 is. Wij raden ouders dan ook aan betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke toestemming. Als je er van overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neem dan contact met ons op, dan verwijderen wij deze informatie.
Met welk doel en op basis van welke grondslag wij persoonsgegevens verwerken
De Event Planner Academy verwerkt jouw persoonsgegevens voor de volgende doelen:
- Toegang geven tot de community (van Huddle).
- Toegang geven tot de academy.
- Verzenden van e-mails en uitnodigingen.
- Om onze boekhouding te kunnen doen.
Geautomatiseerde besluitvorming
De Event Planner Academy neemt geen – op basis van geautomatiseerde verwerkingen – besluiten over zaken die (aanzienlijke) gevolgen kunnen hebben voor personen. Denk aan besluiten die worden genomen door computerprogramma’s of -systemen, zonder dat daar een mens (bijvoorbeeld een medewerker van ons) tussen zit.
Hoe lang we persoonsgegevens bewaren
De Event Planner Academy bewaart je persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor je gegevens worden verzameld. Wij hanteren de volgende bewaartermijnen voor de volgende (categorieën) van persoonsgegevens:
- E-mailadres voor toegang tot de academy en het versturen van e-mails. Wij bewaren dit niet. Als je je uitschrijft, hebben wij geen gegevens meer van jou.
- Overige gegevens door het invullen van het contactformulier of het versturen van een mail. Dit bewaren wij niet actief in een bestand. Het kan echter wel voorkomen dat een e-mail in onze in- en outbox blijft staan.
Delen van persoonsgegevens met derden
De Event Planner Academy verstrekt uitsluitend aan derden en alleen als dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met jou of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.
Cookies, of vergelijkbare technieken, die wij gebruiken
De Event Planner Academy gebruikt alleen technische en functionele cookies. En analytische cookies die geen inbreuk maken op je privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op jouw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en jouw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld jouw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. Je kunt je afmelden voor cookies door je internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kun je ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van je browser verwijderen.
Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen
Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen.
Hoe wij persoonsgegevens beveiligen
De Event Planner Academy neemt de bescherming van jouw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als jij het idee hebt dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact met ons op.