Wanneer je met jouw bedrijf op een beurs staat, is het heel waarschijnlijk dat een doel ‘naamsbekendheid’ is. Je bereikt heel direct jullie doelgroep, omdat die ook daadwerkelijk op de beurs rondlopen. Die offline connectie is bovendien een van de belangrijkste redenen waarom een beursdeelname nog altijd loont. Je maakt dus direct een offline connectie met de doelgroep, maar hoe fijn zou het zijn als je met een beursdeelname ook online je doelgroep kunt bereiken?
Uiteraard kun je veel zelf delen op de kanalen van jouw bedrijf. Je geeft je volgers bijvoorbeeld een kijkje achter de schermen, laat weten dat je op de beurs te vinden bent en hoe de beursstand eruit ziet. Met een beetje geluk delen de bezoekers op de markt ook iets over jullie.
Dat beetje geluk kun je een handje helpen. Het werkt vaak heel goed als de doelgroep zelf iets tofs kan ervaren bij de beursstand. Als ze een sfeer zelf proeven en hier zo enthousiast over zijn dat zij dit graag willen delen. Het resultaat? Ze delen uit zichzelf jouw toffe beursstand op hun online kanalen.
‘Instagrammable’
Iets wat er zo mooi uit ziet dat het de aantrekkelijkheid van een foto vergroot en daardoor waardig is om te delen op Instagram.
Maak daarom een Instagrammable beursstand!
In deze blog deel ik wat inspiratie voor een Instagrammable beursstand. En inspiratie kun je echt overal vandaan halen; interieurs, hotels, kunstwerken, maar ook bijvoorbeeld restaurants. Daarom heb ik ook een paar gave interieurs uit restaurants meegenomen in deze inspiratieblog. Gebruik deze inspiratie om van jouw beursstand zo’n toffe ervaring te maken dat je bezoekers dit graag delen. Enjoy!
Ben je nog niet uitgekeken of kun je nog wel wat meer inspiratie gebruiken? Op de Pinterest van Joya Styling vind je nog veel meer ideeën!