Dagen
Uur
Minuten
Seconden
Dit evenement is helaas voorbij.

Voor iedereen die ECHT goede events wil organiseren!

Events organiseren

Hoe het gaat:

Hoe het moet:

Misschien herken je dit?

Jij bent gek op je werk en kunt prima evenementen organiseren, maar.. je weet ook dat het nóg beter kan. Vaak ontbreekt het je aan tijd, soms aan inspiratie, soms aan kennis en soms zelfs aan zelfvertrouwen.

Na de Event Planning Days ga je efficiënter om met je tijd, heb je hernieuwde inspiratie en krijg je de tools & handvatten om vanaf nu alleen nog maar fantastische evenementen te organiseren! 

Event Planning Days 10 en 11 oktober

Event Planning Days

Knallers van experts

We hebben een te gekke line-up van inspirerende nationale én internationale experts voor je verzameld. Zij zijn de allerbeste binnen hun vakgebied. En dat is wel zo handig want zo heb je alles op één plek en hoef je maar 2 dagen tijd te maken in je drukke event-bestaan!

He-le-maal gratis!

Dit online event is he-le-maal gratis! Geen kleine lettertjes of addertjes onder het gras. Nope. Gewoon écht gratis. Omdat wij geloven dat we allemaal beter worden van betere events!

"Waardevolle sessies"

Geen salespraatjes die verpakt zijn als "waardevolle sessies" waarmee jij je tijd verdoet. Been there, done that. Wij gaan voor gewoon écht waardevol. En inspirerend. O, en activerend, dat ook!

Kort maar krachtig

Onze sessies zijn kort maar krachtig. We zorgen dat we snel tot de kern komen. Geen ellenlange intro's of bedrijfsverhaaltjes. Na 20 minuten heb jij een mooie to do list waar je direct mee aan de slag kunt!

Actie in de taxi

Van die events die een beetje inspireren of die onderwerpen lichtjes aanraken kennen we nu wel. Wij gaan voor actie in de taxi. Écht praktisch en activerend. Na deze twee dagen weet je direct wat je te doen staat om een ijzersterk business event te organiseren!

Vanuit je luie stoel (maar niet té lui)

Volg alle sessies live vanuit je luie stoel. (maar niet té lui want je wordt wel aan het werk gezet!) Heb je niet zoveel tijd? Kijk dan alles terug met een PowerPack ticket, ook vanuit die luie stoel! (Of vanaf je bureaustoel, dat mag ook ;))

Al bijna 200 organisatoren gingen je voor:

Over de hosts

Hi! Wij zijn Samira & Melanie en wij geloven heilig in de kracht van events. Een écht goed event geeft bezoekers namelijk mooie inzichten, bakken inspiratie of misschien zelfs de motivatie tot verandering. Mooi toch?

And guess what?! Met dit online event willen wij zoveel mogelijk organisatoren inspireren en motiveren om ook van die écht goede events te organiseren. Samen maken we met die knallend goede evenementen de wereld een stukje mooier!

Zien we je dan? 

Samira Salman & Melanie Westdijk

De 4 thema's van dit event:

Eventstrategie

Een evenement begin je niet zomaar met organiseren. Het fundament van elk goed event is een heldere eventstrategie. Wat behelst een goede eventstrategie en hoe stel je er één op?

Eventmanagement

Over eventmanagement hoeven we jou als organisator niet veel te vertellen. Maar misschien ben je niet overal even goed in?! No problemo! We helpen je met een mooie variatie aan eventmanagement-bijspijker-topics!

Eventdesign

Op basis van een strakke eventstrategie geef je vervolgens vorm & invulling aan je evenement met behulp van eventdesign. Hier bouw je je programma pas op. Hoe doe je dat en welke keuzes kun je maken?

Event Marketing

Hoe zorg je voor die volle zalen tijdens jouw evenement? Event Marketing baby! Maar waar moet je beginnen? Heb je een marketingplan nodig? En wat staat daar dan in? En oja, waar moet je beginnen? We've got you!

Scoor je ticket:

Ook al zie ik mezelf niet als een eventplanner, ik organiseer vanuit mijn vakgebied wel regelmatig bijeenkomsten waar mensen elkaar ontmoeten en ervaringen uitwisselen of kennis opdoen. Ik was dan ook nieuwsgierig of ik iets zou hebben aan de tips van de Event Planning Days en ik kan inmiddels vol overtuiging zeggen: absoluut!

Dit is echt een aanrader voor iedereen die trainingen, netwerkbijeenkomsten, online webinars organiseert én die het beter willen doen. Van een stappenplan voor je strategie tot inzicht in neuromarketing en het optimaal inzetten van de content.

Voor jou?

Organiseer jij zakelijke evenementen? Dan is dit online event ook voor jou!  

Dus voor alle eventmanagers, partyplanners, ZZP’ers, eventplanners, ‘gewone’ (en buitengewone!) event organisatoren. Maar natuurlijk ook voor projectmanagers, VA’s, PA’s, directiesecretaresses, HR-people, office meiden & jongens en voor alle marketinghelden.  

Sprekers

Will Curran (USA)

Hello Endless

Will Curran is een van de meest invloedrijke mensen in de event industry en is expert op het gebied van event tech. En daarom gaan we hem het hemd van het lijf vragen over dit onderwerp!

Carly Silberstein (CA)

Redstone Agency

Carly is een autoriteit op het gebied van live streaming, digital en hybrid events. Zij vertelt hoe online events nog steeds waarde kunnen bieden in je event strategie en op welke manieren je het kan inzetten. 

Arjan Vergeer

365 Dagen Succesvol

Arjan Vergeer en zijn mede-oprichter David de Kock begeleiden duizenden deelnemers tegelijk via hun live seminars, programma’s en online academy. 

Hier zit een hele marketingmachine achter en het zit strategisch goed in elkaar. Arjan vertelt hoe zij hun events strategisch inzetten om deelnemers te werven voor hun programma’s.

Rutger Bremer

Momice

Rutger deelt het geheim van een stressloze event organisatie aan de hand van een aantal recente cases. Met concrete tips hoe je samen met je opdrachtgever het succes van het event bepaalt en dat als leidraad houdt gedurende de organisatie van je event. 

Astrid van de
Nieuwenhof

Aranea Advies

Astrid is expert in planningstool Notion. Meerdere mensen adviseerde ons om haar als spreker uit te nodigen! Tijdens de vorige editie liet ze zien wat Notion is en wat je er mee kan. Deze keer ga je er zelf mee aan de slag!

Ronnie Overgoor

7DTV

Ronnie is dagvoorzitter en vertelt ons alle ins & outs over hoe je een panelgesprek goed voorbereid. Hij geeft praktische tips waar je op moet letten als je een dagvoorzitter hiervoor benadert of als je dit zelf met je team oppakt. 

Matthijs Otto

Networktables

Matthijs vertelt waarom Topic Based Networking dé manier is om waardevolle connecties tot stand te brengen. In deze sessie hoor je hoe je een goede netwerksessie ontwerpt, wat je moet doen in de voorbereiding en hoe je het goed promoot.

Jennifer Delano

PRGoeroes

Jennifer Delano trekt al 15 jaar publiciteit aan voor klanten die niet in te kopen is, oftewel: free publicity. Zij deed dit onder andere voor events als BlockChain Innovation Center, The Next Women event en The Experience Awards.

Zij vertelt wat de meestgemaakte fouten zijn in free publicity.

Angélique Monballieu

VISIBLIQUE

Hoe zorg je voor een succesvolle beursdeelname? Angélique Monballieu is beurscoach en heeft de BEURS SUCCES methode gemaakt. In deze sessie deelt ze 5 van de 11 stappen. Het zijn de punten die vaak over het hoofd wordt gezien.

Karin Heppener

Équipe Events

Karin is een ervaren, allround event manager voor online, hybride en offline events. Samen met Brenda Krager runt zij een eventbureau waar ze onder andere events organiseerden voor Universiteit Leiden. Over de open dag delen ze hun learnings.

Brenda Kager

ÉQUIPE EVENTS

Ook Brenda heeft veel ervaring met het organiseren. Van offline, naar online of hybride, niets is te gek. Samen met Karin deelt zij hun ervaringen over het online event voor Universiteit Leiden.

Sander Evers

Escape2Change

Het begon met escape rooms, maar het groeide uit tot online en offline business games binnen organisaties. Sander weet als geen ander hoe je games inzet om bedrijfsdoelen te halen. In zijn sessie licht hij wat mooie voorbeelden toe uit de praktijk.

Bouke Vlierhuis

boukevlierhuis.nl

Bouke is copywriter, contentstrateeg en presentator. Hij weet alles over content marketing en helpt grote bedrijven met de contentstrategie en het proces. Hij vertelt niet alleen hoe je contentmarketing goed aanpakt, maar ook hoe je je marketingcollega(‘s) goed aanstuurt.

Nikki Fredriksz

Savvy Congress

Nikki is accountmanager bij Savvy Congress is een van de drie sprekers in het Proeflokaal. In het Proeflokaal praten we over hoe je het juiste platform kiest voor je event en natuurlijk hoor je ook of Savvy wel (of juist niet) geschikt is voor jouw event.

Esmee Heebing

Maars Living Walls

Als Manager R&D bij Maars Living Walls organiseert Esmee allerlei events en bijeenkomsten. Ze weet hoe ze mensen meekrijgt en gebruikt daarbij haar creativiteit. Zelfs van de saaiste meetings weet zij iets leuks te maken en deelt hierover tips.

Sonja Kroeke

VEM | Voor effectieve medezeggenschap

Sonja is specialist medezeggenschap en begeleidt OR en directie in veranderprocessen door het ontwerpen en begeleiden van bijeenkomsten op maat. Voor het bepalen van de werkvormen kijkt zij goed naar welke gedragsverandering er nodig is. In haar sessie hoor je hoe ze het aanpakt

Taco Ekkel

Mibo

Taco is CEO van Mibo. Hiermee kun je met je team samenkomen op een hele leuke, speelse manier. Namelijk in een virtuele omgeving! Hier gaan we aan het eind van ons tweedaagse borrelen. Hier wil je bij zijn!

Melanie Westdijk

Event Planner Academy

Eventstrategie is hét onmisbare fundament van elk evenement. Melanie leert je op een efficiënte manier stap voor stap dat fundament te gieten voor doeltreffende en winstgevende events!

Angélique Monballieu

VISIBLIQUE

Hoe zorg je voor een succesvolle beursdeelname? Angélique Monballieu is beurscoach en heeft de BEURS SUCCES methode gemaakt. In deze sessie deelt ze 5 van de 11 stappen. Het zijn de punten die vaak over het hoofd wordt gezien.

Sonja Kroeke

VEM | Voor effectieve medezeggenschap

Sonja is specialist medezeggenschap en brengt directie en OR-leden bij elkaar door middel van een reeks van bijeenkomsten. Voor het bepalen van de werkvormen kijkt zij goed naar welke gedragsverandering er nodig is. In haar sessie hoor je hoe ze het aanpakt.

Mahoganey Leigh Jones (CA)

Event Specialists

Ben je het zat dat je met jouw events steeds dezelfde resultaten haalt? Elk event is een kans om inkomsten te genereren. Bovendien versterkt het je bedrijfsdoelen. Mahoganey Leigh Jones vertelt je hoe je in 5 stappen het maximale uit je ROI kan halen.

Hosts

Deze editie hebben wij hosts die je warm onthalen in onze Coffee Corner. Ervaren dagvoorzitters die je welkom heten, zorgen dat jij je thuisvoelt, die je verbinden met andere organisatoren of die gewoon gezellig even met je kletsen. 

Gaetana Ferla

Ferla Media

Als dagvoorzitter en moderator heeft Gaetana al vele (online) events begeleid. Zowel off- als online houdt Gaetana Ferla de regie en brengt ze enthousiasme en energie. 

Tineke Stuifzand

10 voor je dag

Tineke is dagvoorzitter, presentatiecoach en gespreksleider. Ze houdt van overzicht, is mensgericht, heeft humor en kan improviseren. 

Simone Plukkel

Jeuvie.nl

Simone is oprichter van het nieuwe eventplatform Jeuvie.nl. Naast het ondernemen is ze ook graag facilitator en dat komt zij ook bij ons doen! Zij is lekker energiek en helpt je graag verder.

Bouke Vlierhuis

boukevlierhuis.nl

Bouke is copywriter, contentstrateeg en presentator. Naast zijn expertsessie over contentmarketing is hij ook host. Als ervaren dagvoorzitter ontvangt hij je vriendelijk en enthousiast.

Team

Teamwork makes the dream work! Handjes omhoog voor de gezichten achter dit te gekke online event! 

Melanie Westdijk

Event Planner Academy

Melanie is initiatiefnemer van Event Planning Days en co-founder van de Event Planner Academy. Ze begon in 2015 als freelance eventmanager en organiseerde grote en kleine events voor grote en kleine opdrachtgevers, maar richt zich nu vooral op kennisdeling over event strategie, design, management en marketing.

Samira Salman

Event Planner Academy

Ook Samira is co-founder van Event Planner Academy en is grotendeels van haar tijd bezig met het programma van Event Planning Days. Ze begon in 2013 als ondernemer, lanceerde in 2014 EventGoodies en focust zich nu op kennisdeling over met name event design (gecertificeerd) en content marketing.

Zulayka Martis

Zulayka Events & Marketing

Zulayka is gecertificeerd event designer en organiseert met name internationale evenementen. 

Als member van de Event Planner Academy besloot zij ons een handje te helpen als aanspreekpunt voor vragen.

Rosalie Kappert

RosaRose Concepts

Als allrounder die zowel strategisch meedenkt als concepten ontwikkeld en hospitality-ervaring heeft, is ook zij aanspreekpunt voor vragen. Rosalie is tevens member van de Event Planner Academy.

Scoor je gratis ticket hier:

maandag 10 oktober

expert STAGE
  • 11.00 - 11:30: DOELTREFFENDE EVENTS IN EEN PAAR SIMPELE STAPPEN
    11.00 - 11:30: DOELTREFFENDE EVENTS IN EEN PAAR SIMPELE STAPPEN SESSIE

    Eventstrategie is hét onmisbare fundament van elk evenement. Melanie Westdijk, eventexpert en founder van de Event Planner Academy, leert je op een efficiënte manier stap voor stap dat fundament te gieten met als doel alleen nog maar succesvolle en doeltreffende evenementen organiseren.

  • 11.30 - 12.00: ALLES-IN-1-TOOL NOTION
    11.30 - 12.00: ALLES-IN-1-TOOL NOTION SESSIE

    Notion is een alles-in-1-tool die je wel het overzicht en de rust gaat geven. Astrid van Aranea Advies laat zien hoe Notion voor jou kan werken. Zodat jij je bezig kunt houden met fantastische evenementen organiseren! En pssst: deze sessie is de perfecte introductie voor de workshop later op de Experience Stage!

  • 13:00 - 13:30: DE MEEST GEMAAKTE FOUTEN IN FREE PUBLICITY
    13:00 - 13:30: DE MEEST GEMAAKTE FOUTEN IN FREE PUBLICITY SESSIE

    Als je weinig marketingbudget hebt is free publicity een geweldige manier om zichtbaarheid te krijgen! PR-expert Jennifer Delano vertelt ons wat de meest gemaakte fouten zijn bij het opstellen van een persbericht en geeft praktische tips over wat je precies in zo'n persbericht plaatst.

  • 13.30 - 14.00: CASE STUDY: UNIVERSITEIT LEIDEN
    13.30 - 14.00: CASE STUDY: UNIVERSITEIT LEIDEN CASE

    Brenda en Karin, de founders van Équipe Events, en zeer ervaren eventmanagers waren tijdens corona verantwoordelijk voor de organisatie van de open dagen van de Universiteit van Leiden. Een opdracht van gigantische omvang met grote uitdagingen. Ze delen met ons hun learnings!

  • 14:00 - 14:30: CASE STUDY: DE EVENTSTRATEGIE VAN 365 DAGEN SUCCESVOL
    14:00 - 14:30: CASE STUDY: DE EVENTSTRATEGIE VAN 365 DAGEN SUCCESVOL CASE

    Achter 365 Dagen Succesvol zit een behoorlijke marketingmachine. Hoe zetten zij hun events strategisch in om deelnemers te werven voor hun programma's en die marketingmachine soepel te laten lopen? Dat hoor je in dit interview met Arjan Vergeer, co-founder van 365 Dagen Succesvol.

  • 14:30 - 15:00: METAVERSE: WAT IS HET EN WAT MOET JE ERMEE?
    14:30 - 15:00: METAVERSE: WAT IS HET EN WAT MOET JE ERMEE? CASE

    De metaverse. Misschien heb je er al iets over gehoord. Voor veel mensen is het nog een beetje vaag. Iets met VR ofzo? En wat moet ik daar dan mee als organisator? Trendwatcher Randall van Poelvoorde legt in Jip & Janneke-taal uit wat de metaverse is, wat de toekomst hierin kan brengen binnen event-land én geeft je concrete actiepunten.

  • 15:00 - 15:30: MET GAMES JE BEDRIJFSDOELEN BEREIKEN
    15:00 - 15:30: MET GAMES JE BEDRIJFSDOELEN BEREIKEN SESSIE

    Als we aan teamspellen denken, denken we al gauw aan bedrijfsuitjes. Leuk natuurlijk en een dag om te onthouden, maar hiervoor kun je niet altijd budget lospeuteren. Het wordt vaak gezien als een kostenpost, maar dat kan ook anders! Sander Evers vertelt hoe je met games je bedrijfsdoelen kunt ondersteunen. Benieuwd? Wij ook!

  • 15:30 - 16:00: HOE JE ONLINE COMPONENTEN INZET (CA)
    15:30 - 16:00: HOE JE ONLINE COMPONENTEN INZET (CA) SESSIE

    Carly Silberstein is een autoriteit op het gebied van live streaming, digital en hybrid events. Zij vertelt hoe online events ook na de pandemie nog waarde kunnen bieden in je event strategie en op welke manieren je het kan inzetten.

experience stage
  • 09:30: ONTVANGST DOOR DAGVOORZITTER GAETANA FERLA
    09:30: ONTVANGST DOOR DAGVOORZITTER GAETANA FERLA INLOOP

    Om 10 uur start het programma maar zoals bij fysieke evenementen is er natuurlijk een inloop én ontvangst. Gaetana Ferla is dagvoorzitter en heet iedereen van harte welkom! Dus pak er een lekker bakkie koffie of thee bij en kom gezellig wat vroeger digitaal inlopen!

  • 10.00 - 10:15: OPENING
    10.00 - 10:15: OPENING OPENING

    Als founders van de Event Planner Academy en de Event Planning Days heten wij, Samira & Melanie je héél graag welkom op deze tweede editie van Event Planning Days! Whoop!

  • 10.15 - 11.30: CROWDSOURCE: WANNEER IS EEN EVENT SUCCESVOL?
    10.15 - 11.30: CROWDSOURCE: WANNEER IS EEN EVENT SUCCESVOL? BRAINSTORM

    Wanneer is een evenement succesvol? Welke facetten maken een evenement eigenlijk succesvol? En aan wie vraag je het überhaupt? De bezoeker, jouw baas/opdrachtgever of aan jouzelf als event planner? Veel vragen en veel mogelijke antwoorden. Wij geloven dat we samen tot mooie conclusies en inzichten kunnen komen so let's brainstorm! Met deze toffe crowdsource gaan we al onze gedachten verzamelen en met elkaar delen.

  • 11:30 - 12:00: GET READY FOR THE LAUNCH
    11:30 - 12:00: GET READY FOR THE LAUNCH LAUNCH

    Prrrrrrrrrrttttttttttttttt.... (denk er tromgeroffel bij) Na maanden lang bloed, zweet en tranen gaan we iets lanceren waarmee we jouw leven als organisator veel gemakkelijker gaan maken. We kunnen niet verklappen wat dat is maar neem je zwemspullen mee. (Grapje natuurlijk) Maar geloof ons; dit wil je niet missen!

  • 13:00 - 13.45: AAN DE SLAG MET NOTION
    13:00 - 13.45: AAN DE SLAG MET NOTION WORKSHOP

    Notion is een alles-in-1-tool die het overzicht en de rust geeft die elke organisator nodig heeft. Astrid van de Nieuwenhof neemt je in deze workshop stap voor stap mee in de tool, zodat je direct een goede basisplanning hebt staan om mee te werken. Handen uit de mouwen geblazen dus!

  • 14:00 - 16:00: (NET)WERKEN.. ;)
    14:00 - 16:00: (NET)WERKEN.. 😉 (NET)WERKEN

    Al die inzichten en actiepunten moeten natuurlijk wel even uitgewerkt en ingepland worden. En die mailtjes en belletjes tussendoor kunnen ook niet wachten. Of misschien wil je samen met je nieuwe event-buddy wel even sparren over een bepaald topic? We've got you! Deze twee uur zijn er verschillende virtuele ruimtes waar je in kan om even rustig te werken, event-buddies te vinden, te sparren, te kletsen, etc.

  • 16:00 - 17:00: PROEFLOKAAL - Powered by NETWORKTABLES
    16:00 - 17:00: PROEFLOKAAL - Powered by NETWORKTABLES PROEFLOKAAL

    Het laatste deel van de dag bestaat uit roundtable sessies die plaatsvinden in de tool van Networktables. Eigenaar Matthijs Otto geeft ons een korte introductie over de tool en daarna duiken we in break-outs aan de roundtables verder en gaan we met elkaar in gesprek over eventstrategie, eventmarketing, topic based networking en over de tooling zelf. Mooie afsluiting van deze eerste dag!

dinsdag 11 oktober

expert STAGE
  • 11:00 - 11.30: DO'S & DON'TS VAN EEN PANELGESPREK
    11:00 - 11.30: DO'S & DON'TS VAN EEN PANELGESPREK SESSIE

    In deze sessie praten we met dagvoorzitter Ronnie Overgoor over de do's & don'ts van een goed panelgesprek. Wat is goed? En wat kun je als organisator doen om een panel zo goed mogelijk te organiseren?

  • 11.30 - 12:00: TOPIC BASED NETWORKING. WAT IS HET EN HOE PAS JE HET TOE?
    11.30 - 12:00: TOPIC BASED NETWORKING. WAT IS HET EN HOE PAS JE HET TOE? SESSIE

    Matthijs Otto van Networktables vertelt waarom Topic Based Networking dé manier is om waardevolle connecties tot stand te brengen. In deze sessie hoor je hoe je een goede netwerksessie ontwerpt, wat je moet doen in de voorbereiding en hoe je het goed promoot.

  • 12:30 - 13:00: EEN SUCCESVOLLE BEURSDEELNAME (BE)
    12:30 - 13:00: EEN SUCCESVOLLE BEURSDEELNAME (BE) SESSIE

    Hoe zorg je voor een succesvolle beursdeelname? Angélique Monballieu is beurscoach en heeft de BEURS SUCCES methode gemaakt. In deze sessie deelt ze 5 van de 11 stappen. Het zijn de punten die vaak over het hoofd wordt gezien.

  • 13.00 - 13:30: Q&A OVER EVENT TECH MET WILL CURRAN (USA)
    13.00 - 13:30: Q&A OVER EVENT TECH MET WILL CURRAN (USA) SESSIE

    Will Curran is een van de meest invloedrijke mensen in de event industrie en is expert op het gebied van Event Tech. We vragen hem het hemd van het lijf over dit onderwerp! 10 vragen in 10 minuten. Daarna hebben we nog 10 extra minuten waar we iets meer de diepte in gaan.

  • 13.30 - 14.00: HOE MAAK JE EEN SAAIE MEETING LEUK?
    13.30 - 14.00: HOE MAAK JE EEN SAAIE MEETING LEUK? SESSIE

    Als Manager R&D organiseert Esmee allerlei events en bijeenkomsten. Ze weet hoe ze mensen meekrijgt en gebruikt daarbij haar creativiteit. Zelfs van de saaiste meetings weet zij iets leuks te maken en deelt haar gouden tips ook met ons!

  • 14:00 - 14:30: EVENTS ORGANISEREN MET MINDER STRESS
    14:00 - 14:30: EVENTS ORGANISEREN MET MINDER STRESS SESSIE

    Event planners hebben een pittige baan. Hoewel het bijna altijd aanpoten is, hoeft het niet altijd stressvol te zijn. Hoe zorg je dat je in een goede flow komt en met minder stress een event organiseert? Want dat kan! Rutger Bremer van Momice heeft belangrijke tips en inzichten voor je.

  • 14:30 - 15:00: HOE JE VOOR GEDRAGSVERANDERING ZORGT
    14:30 - 15:00: HOE JE VOOR GEDRAGSVERANDERING ZORGT SESSIE

    Sonja is specialist medezeggenschap en brengt directie en OR-leden bij elkaar door middel van een reeks van bijeenkomsten. Voor het bepalen van de werkvormen kijkt zij goed naar welke gedragsverandering er nodig is. In deze sessie hoor je hoe ze het aanpakt.

  • 15:00 - 15:30: MEER AANMELDINGEN DOOR CONTENT MARKETING
    15:00 - 15:30: MEER AANMELDINGEN DOOR CONTENT MARKETING SESSIE

    Content, dat woord kennen we nu wel. Maar wat is content marketing precies en hoe zet je het in om deelnemers te werven voor je event? En hoe kun jij als organisator zorgen dat je je marketingcollega of team goed aanstuurt? We gaan hierover in gesprek met B2B content marketingexpert Bouke Vlierhuis.

experience stage
  • 09:30 - 10:00: ONTVANGST DOOR TINEKE STUIFZAND
    09:30 - 10:00: ONTVANGST DOOR TINEKE STUIFZAND INLOOP

    Om 10 uur start het programma maar zoals bij fysieke evenementen is er natuurlijk een inloop én ontvangst. Tineke Stuifzand is dagvoorzitter en heet iedereen van harte welkom! Dus pak er een lekker bakkie koffie of thee bij en kom gezellig wat vroeger digitaal inlopen!

  • 10.00 - 10.15: OPENING
    10.00 - 10.15: OPENING OPENING

    Als founders van de Event Planner Academy en de Event Planning Days heten wij, Samira & Melanie, je héél graag welkom op deze tweede editie van Event Planning Days! Whoop!

  • 10.15 - 10:40: PANELGESPREK: HOE KRIJG JE JE LEIDINGGEVENDE MEE?
    10.15 - 10:40: PANELGESPREK: HOE KRIJG JE JE LEIDINGGEVENDE MEE? PANELGESPREK

    Veel mensen herkennen dit waarschijnlijk wel: je zit boordevol goede ideeën of hebt inspiratie opgedaan wat je op jouw evenement wilt toepassen. Of je ziet enorm veel kansen als het event maar wat strategischer zou worden ingevuld. Maar verandering is moeilijk. Hoe krijg je jouw baas of opdrachtgever mee in jouw gedachtengang? Daarover gaan we in gesprek met 3 ervaren eventplanners!

  • 10.40 - 11:00: PANELGESPREK: HOE ORGANISEER JE EVENEMENTEN MET MINDER STRESS?
    10.40 - 11:00: PANELGESPREK: HOE ORGANISEER JE EVENEMENTEN MET MINDER STRESS? PANELGESPREK

    Een mooi voorschot op de expertsessie van Rutger Bremer later die middag: hoe organiseer je evenementen met minder stress? Zéker in deze drukke tijd met alle inhaal-events een uitdaging. Dit panelgesprek geeft je hopelijk niet alleen inspiratie maar ook concrete tips & trics om het anders te gaan doen! Extra leuk: ook jij kunt deelnemen aan dit panel! Dus voel je vrij om ons virtuele podium te beklimmen!

  • 11:00 - 12:00: Q&A OVER EVENT PLANNING DAYS
    11:00 - 12:00: Q&A OVER EVENT PLANNING DAYS Q&A

    Hoe doen ze het toch?! Melanie en Samira, de founders van Event Planner Academy en Event Planning Days zijn altijd heel open over hun aanpak, keuzes en resultaten. Zij delen daarom graag waarom ze bepaalde keuzes hebben gemaakt. Bouke Vlierhuis interviewt de dames en schroomt niet om kritische vragen te stellen. En natuurlijk mag jij ook vragen stellen! Dus voel je vrij om ons álles te vragen!

  • 14:00 - 15:00: (NET)WERKEN .. ;)
    14:00 - 15:00: (NET)WERKEN .. 😉 (NET)WERKEN

    Al die inzichten en actiepunten moeten natuurlijk wel even uitgewerkt en ingepland worden. En die mailtjes en belletjes tussendoor kunnen ook niet wachten. Of misschien wil je samen met je nieuwe event-buddy wel even sparren over een bepaald topic? We've got you! Deze twee uur zijn er verschillende ruimtes waar je in kan om even rustig te werken, event-buddies te vinden, te sparren, te kletsen, etc.

  • 15:00 - 16:00: ONE SIZE <i>DOESN'T</i> FIT ALL
    15:00 - 16:00: ONE SIZE DOESN'T FIT ALL PANEL

    Wij hebben het zelf aan den lijve ondervonden: waar moet je beginnen als je een platform zoekt voor jouw event? Gevalletje door de bomen het bos niet meer zien, toch? In deze sessie gaan we in gesprek met de CEO's van eventplatformen Momice (Rutger Bremer), Networktables (Matthijs Otto) en Savvy Congress (Nikki Fredriksz). Hoe kies je een juist platform? En wat zijn de voordelen van deze platformen?

  • 16:00 - 17:00: VIRTUELE DI-MIBO - powered by MIBO
    16:00 - 17:00: VIRTUELE DI-MIBO - powered by MIBO BORREL

    Na al die bakken met inspiratie, kennis & netwerkmomenten is het tijd voor de afsluitende dinsdag-middag borrel! Pak er een gezellig hapje & drankje bij en praat met ons na in de virtuele omgeving van de fantastische tool Mibo! Aanrader!

partners

Sprekersbonussen vorige editie

Koop je de PowerPack om alle sessies naderhand terug te kijken? Dan kun je deze digitale extraatjes van de vorige editie (en meer!) erbij kopen.

FAQ

Het vindt plaats op 10 en 11 oktober. En het is een online event. Dus kijk het lekker vanaf je favoriete plek.

Ja! Je kunt alle sessies een jaar lang terugkijken met een PowerPack ticket!

Meld je aan via bovenstaand formulier, dan ontvang je voorafgaand aan het event een mailtje met alle informatie!

Niks! Deelname is gratis. Het enige wat je hoeft te doen is je aan te melden via bovenstaand aanmeldformulier!

Dat is jammer maar niet erg. Jammer omdat je de kans mist om vragen te stellen aan onze experts en omdat we het je gunnen om hier echt tijd voor vrij te maken. Maar je kunt aan- en afhaken wanneer je wilt. 

Heb je echt te weinig tijd en wil je de sessies op je gemak terugkijken? Scoor dan een PowerPack!

We richten ons met de Event Planning Days op organisatoren die al ervaring hebben met het organiseren van evenementen en graag hun skillset verder willen uitbreiden of inspiratie zoeken. Maar er is echt voor ieder wat wils. Het event biedt zo’n uitgebreide variatie aan topics dat we zeker weten dat het voor iedereen interessant is. Én je haalt er natuurlijk zelf nog meer uit door live aanwezig te zijn en goede vragen te stellen aan de experts!

Een PowerPack is speciaal ticket naar een omgeving waar je alle opnames kunt terugvinden, plus allerlei interessante bonussen van sprekers, zoals checklisten, tools en templates!

Je krijgt een jaar lang toegang tot die omgeving, dus alle tijd om sessies rustig terug te kijken en de bonussen op te slaan!

Jazeker! Sommige sessies nemen we vooraf op, maar dan is de spreker aanwezig tijdens de sessie zodat je via de chat vragen kunt stellen. En bij de live-sessies is er natuurlijk ook ruimte voor vragen.

Een deel van de sessies is ook interessant als je bijvoorbeeld festivals, bruiloften of andere type events organiseert. 

Bovendien is het event gratis. Dus schrijf je in en haak aan bij de sessies die je aanspreken!